29 d’oct. 2013

Pizza vegana de tofu i salami (V)

Us agrada el menjar ràpid? Voleu que sigui sa i respectuós amb el nostre entorn? Amb aquesta proposta comença la secció "menjar ràpid vegà":

Ingredients
  • Massa de pizza fresca (V)
  • Salami vegetal
  • Tofu tallat a rodanxes
  • Tomàquet ratllat o triturat
  • Alfàbrega i orenga
Preparació

Com qualsevol pizza: estireu la massa, poseu el tomàquet, el salami i el tofu i al final, l'alfàbrega i l'orenga.
Aquesta pizza no porta formatge de cap tipus. Hi ha l'alternativa de posar formatge vegà, per a que es gratini una mica, però a mi personalment no m'agrada el seu gust.
Enforneu uns minuts fins que estigui cuita i daurada.





2 comentaris:

  1. aquests embotits tan preparats no m'agraden massa, jo sóc més d'utilitzar verdures i una mica de tofutti, però allò de "para gustos, los colores" és ben cert, oi?

    ResponElimina
  2. És que a mi el tofutti no m'agrada, el trobo massa fort. Aquests embotits estan prou bé i em va agradar força el resultat que van donar aquestes pizzes. A mi també m'encanten les pizzes amb verdures però per variar una mica, vaig fer aquesta prova...però com dius bé "para gustos no hay colores"

    ResponElimina